zoofirma.ru

Моніторинг успішності

   МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ 

УЧНІВ І КУРСУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ 

ВХІДНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ З ПРЕДМЕТІВ 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ

         Серед усіх видів моніторингу для управління якістю освіти найважливішим для нашого навчального закладу є моніторинг навчальних досягнень першокурсників.

Основні завдання моніторингу:

  1. Виявлення навчальних досягнень учнів, зокрема, досягнення базового рівня підготовки.
  2. З’ясування відмінностей навчальних досягнень у різних категорій учнів.
  3. Виявлення факторів, які суттєво впливають на рівень навчальної підготовки.
  4.  Коригування навчального процесу і його навчально-методичного   забезпечення на основі результатів досліджень.

     З метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів І курсу в жовтні 2017 року були проведені діагностичні (директорські) контрольні роботи з предметів: англійська мова, математика, українська мова, історія, зарубіжна література, хімія. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз результатів контрольних робіт виявив низький рівень підготовки учнів з базових предметів.

 

Результати моніторингу обговорені на засіданні педагогічної ради. Прийнято рішення:

 

  1. Створити учням комфортні умови для формування пізнавального інтересу до навчання та позитивної мотивації.
  2. Розробити спеціальну систему домашніх завдань для повторення матеріалу 9 класу.
  3. Запровадити систематичне опитування повтореного матеріалу за допомогою міні-завдань.
  4. Застосовувати різні методи і форми навчання, нові педагогічні технології для покращення знань учнів.
  5. Спонукати учнів до активної праці на уроках та застосовувати різні форми взаємодопомоги.
  6. Проводити додаткові заняття (консультації) для попередження неуспішності учнів.
  7. Продовжити моніторинг навчальних досягнень учнів І курсу.

 

 

 

 

 

 

 

Контакти

  • Тел/Факс: +38 (044) 540-69-06

Ми в соціальних мережах: